SDÍLET

Co je smysluplnější?

Příznivci mi většinou za možnost získat asistenční kartu zdarma děkovali, psali, že konečně někdo z politiků dělá něco konkrétního pro konkrétní lidi. Odpůrci ale píší, že to je přece nákup voličů. Není to pozoruhodné? Kolik set tisíc koblih a koláčů za kolik miliónů bylo rozdáno na volebních akcích hnutí Ano?

Kolik tisíc gulášů a půllitrů piva bylo rozdáno na mítincích ČSSD? Severočeši.cz zorganizovali při volbách dokonce loterii o auto pro ty, kteří jim předloží kandidátky ostatních kandidujících stran na důkaz, že do volební urny vhodili právě tu jejich kandidátku. A já bych najednou nemohl nabídnout dar, který pomůže zvýšit bezpečnost stovky tisíc rodin na silnicích České republiky i Evropské unie? Odkdy je tedy dar kupováním voličů?

V úterním blogu jsem psal, že na mě minulý týden při cestě z Ostravy do Prahy sáhla smrt a jen díky publiku, které kladením dotazů protáhlo naši ostravskou besedu o půl hodiny, jsem se dost možná vyhnul čelní srážce s kamionem, který havaroval na 52. Kilometru dálnice D1. Když jsme projížděli místem tragédie, jsem si ve světle majáků kompletního záchranného integrovaného sboru uvědomil, jak moc je důležité, mít v případě nehody někoho, kdo se o vás postará.

Chtěl jsem následně toto „osvícení“ přenést i do kampaně, kterou si hradím z vlastních prostředků. Proto, pokud budu zvolen ve volbách do europarlamentu konajících se 23. a 24. května europoslancem, daruji stovce tisíc řidičů, kteří se zaregistrují na www.radekjohn.cz asistenční kartu řidiče, která jim zajišťuje zdarma v případě problému kdekoliv v EU a také v ČR příjezd technika, odtah vozidla i náhradní automobil a řadu dalších potřebných služeb, za které by jinak museli platit nemalé peníze. Přijde mi to daleko užitečnější, než nesmyslně investovat peníze do reklamních agentur a billboardů kolem cest a utopit tak zbytečně miliony, které mohly být rozdány konkrétním lidem a zvýšit jejich bezpečnost na silnicích. Nemluvě o tom, že billboardy ohrožují bezpečnost silničního provozu, pokud se řidič zakouká na slogany a hesla lemující před volbami naše silnice. Posuďte tedy sami, co je smysluplnější.